**1-Makaniz icin birsey soylecek olsaydiniz bu ne olurdu?
**2-Size gore yapilabilecek en cilgin pazarlama yontemi?
**3-Markaniz hakkinda kimsenin bilmedigi birseyi bizimle paylasmanizi istesek?
Osman Arar-DAMAT TWEEN Marka Muduru
1-Basari
2-Dunyanin her tarafina bayragimizi dikmek icin , dunyadaki en iyi satis aglarini biraraya getirmek
3-Iceberg'e benziyor
Hayriye Erkan - STEFANEL Marka Muduru
1-Ozgurluk
2-Unlu bir televizyon programinda ; Stefanel dukkanlarinin onunde alisveris yapmak icin uyku tulumlarinin icinde bekleyen insanlarin gosterilmesi.
3-Logodaki kirmizi; birkac rengin birlesimi
Ozlem Daltaban - BIL'S Marka Muduru
1-Beyaz
2-Buyuk bir alanda toplu satis yapmak
3-Markamizin sadece on calismasi tam bir yil surdu
Elif Zulfikar - Swatch
1- Renkli
2-Bungee Jumping sirasinda ipin en gergin halinde swatch saat seklini almasi
3-Senede 420 adet saat tasarlaniyor
Nilgun Bodur Altayli - Lacoste Marka Muduru
1-Kalite
2-Canli mankenlerin kullanildigi billboard
3-Dunyanin her yerinde saniyede 1 adet Lacoste urunu satiliyor
Burcu Ozkanca - Pia Mia Marka Muduru
1-Moda
2-Havadan parasutle yapilan bir tanitim
3-Bizde gizlilige yer yok
Onlar boyle soylemisler , bazilari cok dikkatimi cekti mesela Swatch'dan Elif Hanim'in Bungee Jumping fikri oldukca etkileyici geldi bana . Oldukca bastan savma bir cevap ise Pia Mia'dan Burcu Ozkanca'nin ''bizde gizlilige yer yok'' demesi. Marka oldukca onemli bir kavram gunumuzde , Ozellikle gelismis ve de gelismekte olan ulkelerde .. Ve ayrica marka Sizin ne soylediginiz degil Tuketicinin nasil algiladigidir.
Ozellikle de tekstilde bir gercek olan Cin Egemenligini , düşük hacimli fakat nitelikli ürün talebini karşılayarak biraz da olsa engelleyebilir , Markaya, marka yönetimine yönelerek basari saglayabiliriz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder